Might & Magic Chess Royale – Poradnik.

Might & Magic Chess Royale to przedstawiciel gatunku auto chess z dodatkowymi elementami battle royal. Gra bazuje na znanym motywie interaktywnych szachów zapoczątkowanych przez znaną modyfikacją do Doty. ( Podobnie było z gatunkiem MOBA) 100 Graczy pojedynkują się ze sobą kupując jednostki, ulepszając je i przygotowując formacje. Nasz poradnik Might & Magic Chess royale będzie idealnym wstępem do rozgrywki.

Od początku

Jeżeli grałeś wcześniej w podobne tytuły, takie jak TFT lub Dota Underlords, łatwo odnajdziesz się w M&M Chess Royale. Gra wprowadza pewne zmiany względem innych tytułów jednak rdzeń rozgrywki pozostaje bez zmian. Jeśli jednak jesteś początkującym graczem auto chess, skorzystaj z tej sekcji, będzie ona świetnym wprowadzeniem do naszego Poradnika Might & Magic Chess Royale

Skąd pobrać Might & Magic Chess Royale?

W rozgrywce bierze udział 100 graczy, każdy otrzymuje na start 3 jednostki które zależą od wybranych bohaterów którzy kierują naszą armia. W grze nie ma rund PvE, Od razu zostajemy rzuceni do walki z przeciwnikami. Na początku przygotowujemy naszą armie. Kupujemy nowe jednostki w sklepie i ustawiamy je na planszy, możemy także sprzedawać i łączyć jednostki. Po fazie przygotowania następuje walka. Nasze figury walczą automatycznie od nasz zależy jedynie ich ustawienie na planszy. Przegrany traci jednego z 3 bohaterów i kolejny zastępuje go na roli dowódcy. Bohaterowie odzwierciedlają nasze pozostałe zdrowie. W walce zdobywamy także złoto i XP. Złoto wykorzystamy do zakupu kolejnych jednostek, odświeżenia sklepu lub zakupu czarów. Za doświadczenie otrzymamy kolejny poziom, dzięki któremu na planszy możemy umieścić więcej jednostek. Na końcu trafiamy an ekran z podsumowaniem i losujemy kolejnego przeciwnika. Rozgrywka trwa do ostatniego żywego gracza.

Dodatkowe wskazówki

  • W grze nie ma potrzeby zamrażania naszego sklepu, jednostki nie zmieniają się po zakończonej turze
  • Pamiętaj o zaklęciach, oferują potężne wzmocnienia które mogą zmienić losy rozgrywki. Zaklęcia zmieniają się codziennie co dodatkowo urozmaica rozgrywkę.
  • Kompozycja często zależy od naszych początkowych bohaterów dlatego warto od samego początku mieć pomysł na grę
  • W Might & Magic Chess royale nie występuje bonus za ilość posiadanego złota w odróżnieniu od innych tytułów. Złoto zdobywamy w zależności od posiadanego miejsca oraz dodatkowo za wykończenie przeciwnika.
  • Jednostki 3 poziomu są szczególnie silne z powodu skalującego się systemu pancerza.

Lista Synergii

Wszystkie Synergie Might & Magic Chess Royale

Synergia

Jednostki

Efekt

Spirit

2/4

When they atatck, Spirit units have 25%/35% chance to silence their enemy for 3 sec

Fortress

2/4

With every attack, Fortress units have 20%/35% chance of stunning their enemy for 1.5 sec 

Warrior

2

All ally units gain +25% DMG

Haven

2/4

Haven units survive 1/4 sec after death

Guardian 

2

Guardians have 50% chance to block 100 DMG

Necropolis

3

All Necropolis units spawn a 2-Stars ghost on death

Mage

3

40% Magic resistance to all foes

Stronghold

2/4

When an ally dies, the closest Stronghold unit will deal 30/60 additional DMG until the end of the fight

Assassin

3

All assassin units have a 15% chance to critical hit for 300% DMG

Sylvan

3/6

When hurt, Sylvans have 15%/25% chance to deal 135 DMG to every nearby foes

Dragon

1

When Battle starts, a radnom Dragon grants +40 mana to nearby allies

Dungeon

3

When Battle starts,  a random ally unit gets duplicated (2-Stars max).

Hunter

1

Hunters gain +25% ATK Speed as long as no enemy is next to them

Colossus

2/4

Each Colossus MAx HP increase by +3%/6%

Bohaterowie

Przed rozpoczęciem rozgrywki każdy z graczy wybiera 3 bohaterów którzy będą reprezentować go na polu walki. Każdy bohater zapewnia bonusy dla naszej armii : Atak, Obronę i Magię które zwiększają współczynniki naszych jednostek. Dodatkowo każdy z nich gwarantuje nam inną jednostkę na start rozgrywki, oraz specjalną umiejętność, która aktywowana ma bardzo duży wpływ na przebieg rozgrywki. Bohaterów możemy ulepszać odłamkami które zdobywamy ze skrzynek oraz jako nagrody za postęp w sezonie.

Nagrody

Nagrody dostępne w sezonie

Nowych bohaterów możemy odblokowywać poprzez otwieranie skrzyń. Te otrzymujemy za postępy w sezonie, jako nagrody za rozegrane gry (tutaj został zastosowany system ograniczający maksymalną ilość zdobytych dziennie skrzyń) oraz oczywiście za walutę premium. Ze skrzyń możemy otrzymać odłamki bohaterów, od niepospolitych do epickich oraz złoto za które możemy ulepszać umiejętności naszych herosów. Dodatkowo każdy sezon oferuje nagrody za puchary które zdobywamy po rozegranych meczach

Polecane kompozycje

Po opanowaniu rozgrywki szybko można zauważyć że niektóre kompozycje są mocniejsze od innych. W tej części poradnika znajdziecie przykładowe kompozycje.

Sylvan/Necropolis

Kompozycja bazuje na mocnym early od sylvan i jednostek takich jak driada czy drzewiec. Pożniej aktywujemy Necropolis które dzięki Lichowi oraz umiejętności pasywnej necro świetnie sprawdzają się w late gam-ie. Świetnym uzupełnieniem kompozycji będą Mage lub Assassins które mogą się sprawdzić w przypadku dłuższych pojedynków

Assassin/Haven

Haven dzięki swojej zdolności jest jedną z najmocniejszych synergii. Mimo że na pierwszym poziomie nie robi ona dużej różnicy tak, kiedy zdobędziemy 4 jednostki, 4 sekundy nieśmiertelności potrafią zrobić ogromną różnice. Assassin dla zwiększenia obrażeń zadawanych przez nasz zespół

Więcej poradników

Więcej poradników znajdziecie tutaj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *